button atas

Saturday, December 24, 2011

66 - orang arab!!! orang negro??

tadi aku baca kat surat khabar yang ceritakan tentang orang negro ... seperti yang kawan2 aku tao bahawa nya aku sangat mahtom kat org arab... tapi negro tak sama macam org arab...dan tak semua arab sama antara satu sama lain.bak kata pepatah...rambut sama hitam, tapi hati mereka lain2...aku suka kat arab yang kuat pegangan agama nya... sebab aku nak org y boleh bawak aku kejalan yang benar... aku nak berubah tapi dengan bimbingan pasangan aku yang sebenar...kawan2 aku juga ada pertikaikan yang bahawa nya tidak adakah lelaki melayu yang boleh bimbing aku... sekarang nie aku nak jawab segala soalan diowg...aku bukan tak suka kat lelaki melayu, tapi kalau mereka mempunyai ciri yang aku nak aku akan terima..janji dia boleh ubah aku seperti perempuan lain yang sangat sempurna kat mata aku...then, aku nak jaoh dari tempat aku yang skarang nie..pasal negro lak...aku benci dengan diorang sebab diorang telah menimbulkan ketidak puas hati aku kat diowg,...aku baca kat dalam surat khabar tadi ..ada lah perempuan bodoh jadi hamba lelaki negro..diorang tak tengok ke perbezaan antara mereka...ok yang pertama aku rasa semua orang akan tahu bahawa kulit orang negro sentiasa berbeza dengan kita...tapi terang - terangan yang orang negro tuh orang bukan islam...tapi perempuan tuh boleh jadi hamba seks..kalo stakat dapat RM 1000 satu minggu, baik tak payah... dosa kau tetap berganda lebih dari 1000 setiap minggu...pelik lah perempuan macam tuh...kalau dah kahwin aku boleh terima..tapi nie belom then dah duduk serumah...and akhir nya perempuan tuh merana...perempuan2..tolong lah jangan jadi loser kat lelaki... em.. after mak aku baca berita tentang perempuan tuh, mak aku mula kait kan aku...mak aku cakap, jangan sesekali percaya dengan orang negro dan org arab.. diorang semua tak boleh guna... tapi orang arab tak semua yang tak berguna...em... org negro yang tak berguna...loser..hate them..!! uhibbu kat arab and mahtom pada mereka. ^_^

No comments:

Post a Comment